Wat is vereist?
- Minimaal mbo+ werk- en denkniveau
- Klant-, service- en oplossingsgericht
- Goed kunnen plannen en prioriteren
- Goede (telefonische) communicatieve vaardigheden
- Commercieel karakter
Wat krijg je?
- €2.369 - €2.992 bruto p/m (afhankelijk van ervaring)
- 32-urige werkweek
- 194,4 vakantie-uren bij een fulltime dienstverband
- Ontwikkelmogelijkheden met de Future Academy
- Laptop, telefoon, NS Business Card, PKB (12%), thuiswerkvergoeding en collectieve ziektekostenverzekering
Wat doe je?
- 40% Klanten telefonisch of per mail helpen
- 30% Administratie
- 10% Informatie verstrekken aan klanten
- 20% Intern overleg
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Stel direct een vraag
Wesley van de Wouw
Teamleider Klantenservice
Vacature
Als Klantadviseur Software bij Zwijsen ben je verantwoordelijk voor het telefonisch te woord staan van klanten, voornamelijk basisscholen. Jij helpt hen verder door vragen, verzoeken en klachten af te handelen die specifiek over software gaan. Je denkt met de klant mee en probeert een oplossing te vinden voor het probleem. Wanneer je het probleem niet opgelost krijgt, dan kun je dit doorzetten naar de Tweedelijns Klantadviseur Software. Na elk gesprek zorg je voor een correcte administratieve afhandeling in het CRM-systeem.
Je werkt op de afdeling Klantenservice samen met twee Software Experts, twee Commerciële Medewerkers, drie Binnendienstmedewerkers, drie Klantenservice Medewerkers en een Administratief Medewerker.
Acquisitie door werving- en selectiebureaus, headhunters en detacheerders naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Als je het leuk vindt om veel telefonisch contact te hebben met basisscholen, en je het een uitdaging vindt om anderen te helpen bij complexe vragen, dan is dit een baan voor jou.
Agenda
Op een goede werkdag heb je leuke gesprekken met contactpersonen van scholen en help je hen verder met de problemen waar ze in de software tegenaan lopen.
Tijdens een mindere werkdag heb je het erg druk, bijvoorbeeld door een storing. Ook komen er veel vragen bij je binnen, waardoor je aan het einde van de dag niet aan alle vragen bent toegekomen.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
-
- Lunch
- Bila met leidinggevende
- Klantvragen oppakken en in CRM verwerken
- CRM-systeem bijwerken
- Klantvragen oppakken en in CRM verwerken
- Klantvragen oppakken en in CRM verwerken
-
- Lunch
- Overleg tweedelijn
- Overleg KCC
- Klantvragen oppakken en in CRM verwerken
- Klantvragen oppakken en in CRM verwerken
- Software-overleg
- Klantvragen oppakken en in CRM verwerken
- Mails lezen en beantwoorden
-
- Lunch
- Webcare doorlopen
- Webcare doorlopen
- Webcare doorlopen
- Software-update versturen naar klanten
- Mails lezen en beantwoorden
- Klantvragen oppakken en in CRM verwerken
- Klantvragen oppakken en in CRM verwerken
-
- Overleg KCC
- CRM meldingen nalopen
- Overdracht mailen naar Tweedelijn
- Lunch
- Klantvragen oppakken en in CRM verwerken
- Klantvragen oppakken en in CRM verwerken
- Mails lezen en beantwoorden
-
- Vrije dag
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Bij WPG werk je in een inspirerende werkomgeving en positieve cultuur. We bieden ruimte voor een ondernemende en nieuwsgierige mentaliteit en investeren in je persoonlijke en professionele ontwikkeling met (online) opleidingen, trainingen en coaching. Doordat we groot genoeg zijn kunnen we je blijven uitdagen en laten groeien binnen de organisatie. Omdat dit een nieuwe functie betreft, krijg je alle ruimte om jezelf te ontwikkelen.
Werken bij WPG
WPG is een onafhankelijke groep mediamerken met de gezamenlijke missie om bij te dragen aan een goed geïnformeerde en vooruitstrevende maatschappij. Een wendbaar en energiek huis vol ideeën, kennis en creatief talent dat de vertellers en verhalen van De Bezige Bij en A.W. Bruna, de lesmethodes en educatieve producten van Uitgeverij Zwijsen, de opinie-en mindstylemerken van WPG Media en de kinderboeken en karakters van WPG Kindermedia omvat.
Als werkgever hanteert WPG een beleid van gelijke kansen. We vinden diversiteit belangrijk en zetten ons volledig in om een plek te zijn waar iedereen zich thuis voelt. WPG gaat zorgvuldig om met de persoonlijke gegevens van medewerkers en sollicitanten. Klik hier voor ons Privacy Statement. Interne kandidaten hebben bij het solliciteren altijd voorrang.
Staat jouw vacature er niet tussen maar wil je wel graag bij WPG werken? Dan ben je welkom om een open sollicitatie te sturen naar paula.schreuder@wpg.nl.
- Amsterdam en Tilburg
- Actief in Nederland en België
- 75% / 25%
- 320 werknemers in Nederland
- 345 werknemers wereldwijd
- Gem. leeftijd 44 jaar
- Hybride werken, verdeling in overleg met leidinggevende en team